DET BLEV EN TUR IN TILL VISBY… I FAVORITKJOLEN…

Posted on

Inlägget innehåller reklamlänkar till Åhléns, Lindex och Gina Tricot.

Hej bloggvänner!

Idag tog vi med oss Lilly och åkte in till Visby för att äta lunch. Vi hade siktet inställt på en libanesisk restaurang som inte ser mycket ut för världen och servicen idag var det lite si och så med men deras grillspett… alltså det finns grillspett och så finns det GRILLSPETT. En gång varje sommar tar vi oss till St: Hansplan och Beyrouth. Idag var en sådan dag och vi åt som om vi aldrig sett mat tidigare. Vi parkerade vid hamnen, promenerade upp genom gränderna och Per hoppade fram på sina kryckor över kullerstenarna.

Jag hade tänkt att jag skulle ta en bild men det kom jag inte på förrän jag ätit upp hälften. Typiskt mig när jag är hungrig…

Jag brukar få en hel del frågor om mina kjolar och jag tror att min, som har ett par år på nacken, inte finns att få tag på längre men HÄR finns en som är snarlik. HÄR och HÄR har ni två prisvärda varianter. HÄR hittar ni min top och HÄR hittade jag en annan superfin som passar bra både till kjol och byxor. Och den HÄR då… supersnygg, och den kostar nästan ingenting.

Imorgon verkar det som att vädret ska bli lite si och så. Jag hoppas på en sväng ner till stranden men vi får se. Det kanske blir så att vi skrotar runt här hemma i stället. Det är det bästa med att bo nära havet att man kan kvista ner när det är fint och gå hem när vädret inte längre är tiptop.

Vi ska också packa ihop vad vi ska ha med oss till vår lilla tripp till Fårö där vi stannar till söndag. Det ska bli mysigt med lite semester på semestern. Vi har hyrt en liten stuga på Sudersand Resort som ligger precis ovanför Sudersands vackra strand. Det ser ut som att det ska bli fint väder så vi ska sola, bada och umgås med vänner är tanken. Vi ska också hyra cyklar för det måste kan ha när man ska cykla upp till Sylvis och äta frukost.

Vi hörs i morgon!

KRAM!

What do you think?

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

2 Comments
  • Mamma C
    juli 15, 2020

Skönt att ha så nära till vattnet när vädret håller på att hatta fram och tillbaka.
    Så mysigt med en semester i semestern.
    Ha en bra onsdag.
    Kram Carin

• Ulrica
    juli 15, 2020

Hoppas ni får en mysig tur upp till Fårö!
    Vi kommer över till din ö på lördag morgon, och första stoppet blir vid Blå lagunen som var önskemål från barnen. Sen åker vi vidare ut på Fårö.
    Jag hoppas även att vi kan få till en tur till Ljugarn och besöka Verkstan som du skrev om. Verkar som en butik jag skulle gilla.