Mode

LITE NYTT OCH SÅ BLEV DET EN JUBILEUMSMIDDAG…

Inlägget innehåller reklamlänkar till MQ Marqet.

Oj vad det står på nu. Vi är redan i slutet på maj, det går så fort och allt slår ut överallt. Snart går vi in i juni; min favoritmånad och då har förhoppningsvis den värsta allergin gått över. Jag tror mig nu veta att det är ek som jag reagerar mest på. I söndags mötte vi upp Philippa och tog båten ut till Vaxholm där vi åt en god lunch i hamnen innan det blev häng hemma hos Jacob med familj. När vi satt ute på deras altan blev jag så galet allergisk; jag nös och ögonen och näsan rann okontrollerat. Jacob kollade upp att det var just pollen av ek som var värst där och då. De har också tre ekar i sin trädgård så det förklarade ju saken.

Ikväll har vi varit på ett 20-årsjubileum på Grappa; en italienare som ligger runt hörnet där vi bor. Det var flera år sedan vi åt middag där men nu erbjöd de en tre-rättersmeny för 395 kronor så vi passade på.

Allt var supergott!

Jag invigde också mitt nya set som ni hittar HÄR och HÄR. Så skönt material och jag har storlek M men den är lite stor i storleken eftersom jag oftast har L. Mina solbrillor kommer från Oliver Goldsmith. Jag tappade bort mina när jag var i Valencia och jag har letat ett tag efter ett par nya men nu hittade jag ett par som jag blev alldeles kär i. Nu ska jag bara hålla ordning på dem också…

I morgon blir det en snabb tur till Gotland för att möta upp de som har köpt vårt hus. De vill ta en extra titt så då passar jag på att umgås lite med Vendela också. Tänk nu är det bara drygt två veckor kvar tills vi flyttar ner till Gotland för att stanna över sommaren… så mycket spännande som är i loopen.

Ha en fortsatt in vecka!

KRAM!

2 Comments

  • Lena

    Vilket privilegium att stanna på Gotland över hela sommare. Min arbetsgivare tillåter inte distansarbete så länge, några dagar i veckan är helt OK.

    • tiname@live.se

      Ja det är det verkligen. Vi är glada för att vi har arbetsgivare som ser vinsterna med att låta oss bidra till företaget oavsett vart vi jobbar. Kram //Tina

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *