Allmänt

HAR HAFT LITE SVÅRT ATT HITTA ORDEN…

Nu är vi hemma i Stockholm igen sedan några dagar efter rätt många dagar på Gotland. Vi har haft fina dagar med flera födelsedagsfiranden men det har också varit sorgligt. En av våra fina vänner somnade in i söndags och det har inte riktigt gått att ta in och jag har haft svårt att hitta orden här inne. Hon kämpade så hårt men tillslut så gick det inte längre. Nu har himlen fått den finaste av änglar!

Att leva här och nu har aldrig känts viktigare. Vi ska inte vänta med något. Vi ska istället ta tillvara på det som kommer till oss.

Ha en fin avslutning på veckan och kom ihåg; HÄR OCH NU!

KRAM!

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *